KEJUTAN !! LAMARAN HAIRUL AZREEN UNDANG PELBAGAI REAKSI PENONTON

Unknown | 5:21 PTG | 0 ulasan

Pentas akhir Gegar Vaganza yang berlangsung malam tadi menyaksikan pelakon Hairul Azreen membuat kejutan apabila bertindak melamar kekasihnya Hanis Zalikha secara langsung dalam program itu.  
 
Hairul telah muncul di pentas dengan menyertai barisan penari untuk membuat persembahan bersama kumpulan Kristal menerusi lagu 'Marry Me' yang merupakan lagu asal nyanyian Bruno Mars.
 
Sejurus selepas itu, pengacara Gegar Vaganza, Nabil Ahmad dan Jehan Muse telah menjemput Hanis naik ke pentas dan seterusnya Hairul melafazkan lamaran tersebut. 
 
Biarpun terkejut, lamaran itu disambut Hanis dengan ungkapan 'ya' dan telah mendapat sorakan penonton yang berada di dewan. 
 
Dalam pada itu, tindakan Hairul telah mendapat pelbagai reaksi daripada penonton. Ada yang melahirkan rasa gembira dengan berita ini kerana mereka sudi untuk berkongsi kegembiraan bersama peminat. 
 
Malah ada juga sesetengah penonton yang kurang senang kerana merasakan kejutan seperti ini tidak sesuai dengan konsep rancangan Gegar Vaganza apatah lagi ianya dilakukan ketika program ini berada di kemuncaknya. 


Sumber : Media Hiburan

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 ulasan