ISTERI FAD BOCEY YANG CANTIK KINI MENGANDUNG!

Tengkubutang | 5:55 PTG | 0 ulasan


ISTERI FAD BOCEY YANG CANTIK KINI MENGANDUNG!
Tahniah diucapkan kepada pelawak Fad Bocey yang bakal bergelar bapa tidak lama lagi apabila isterinya, Nur Syahira disahkan hamil empat minggu.

Berita gembira dikongsikan sendiri Fad dan isterinya menerusi status yang dimuat naik menerusi akaun Instagram.

"Alhamdulillah rezeki dari Allah .walaupun baru 4 minggu awak dlm perut sy tpi sy dah dpt rasa .Awak baik2 ye dalam perut saya .awak lapar awak bagitau sy k ,nanti saya bagi awak makan .22 may nanti kita naik pelamin bertiga tau .saya happy sangat sebab sekarang saya dah ada kawan .awak baik baik ya akt dalam perut saya," tulis Nur Syahira.

Minami mendoakan agar Nur Syahira dapat melalui tempoh hamil dengan lancar sekali gus melahirkan bayi yang sihat dan comel kelak! Tahniah!

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 ulasan