KUMPULAN BROTHERS KEMBALI AKTIF!

Tengkubutang | 5:28 PTG | 0 ulasan

KUMPULAN BROTHERS KEMBALI AKTIF!
Setelah sepuluh tahun, kumpulan Brothers kembali hasilkan album studio terbaru.
Album berjudul Sabar itu memuatkan lima buah lagu baru dan sepuluh lagu lama mereka sebagai bonus.
“Kami tidak pernah berpecah cuma masing-masing sibuk dengan kerjaya sendiri, sebab itulah lambat proses nak siapkan album ini,” kata Yasin.
Mereka kini dah bersedia untuk kembali aktif mengadakan promosi dan penampilan di kaca TV, malah mengadakan konsert juga salah satu agenda Brothers.
“Apa yang kami nak buat ni, kami dah rancang awal, jadi tak ada masalah untuk kami beri komitment untuk aktiviti bersama Brothers,” kata Shah yang turut mencipta lagu Demi Cinta dalam album terbaru ini.
Lagu lain yang dimuatkan dalam album terbitan Hush Entertainment edaran Arteffects International dan Sony Music itu ialah Sabar, Kamaresyah, Tawakallah dan Allahuma.
“Kali ini kami tonjolkan vokal berharmoni Brothers dan kami juga kekalkan imej kesederhanaan Brothers,” jelas Yasin dalam sidang media di Talent Lounge, Damansara semalam.

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 ulasan