NASHA AZIZ SUDAH BERHIJRAH?

Tengkubutang | 6:49 PTG | 0 ulasan

NASHA AZIZ SUDAH BERHIJRAH?
KL, 22 MEI 2015: Sekian lama dilihat sepi daripada muncul di kaca televisyen mahupun layar perak, tiba-tiba muncul berita gembira mengenai aktres jelita Nasha Aziz yang dikhabarkan telah berhijrah. Kali terakhir melihat kemunculannya Nasha ketika majlis pelancaran sebuah kafe aiskrim di Midvalley, awal tahun ini.
Perkhabaran ini dikongsi oleh seorang peminat hiburan dalam forum gosip Cari yang secara kebetulan terserempak dengan pelakon terkenal itu dalam sebuah majlis ilmu.
Nasha Aziz yang merupakan nama besar dalam persada seni hiburan kelihatan manis dan cantik lengkap bertelekung serba putih, sangat berbeza daripada penampilannya dahulu ketika aktif dalam dunia seni.
Selain Nasha, khabarnya majlis ilmu yang dikendalikan oleh Habib Ali Zaenal Abidin itu sering kali dihadiri oleh beberapa artis lain seperti  Abby Abadi, Yatt Hamzah, Anne Ngasri dan Lisdawati. 
Alhamdulilah, jika ini jalan yang dipilih Nasha, pastinya sesiapa yang mengenali pelakon sensasi ini gembira atas perkhabaran indah ini. Semoga pelakon yang popular dengan filem Laila Isabella ini terus istiqamah dalam penghijrahannya dan menjadi contoh kepada mereka yang lain.

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 ulasan